środa, 18 stycznia 2017

ZACZYNAMY OD NOWA - 2017 BĘDZIE MÓJ

Od 17 dni mamy nowy rok. W tym roku postanowiłam sobie że spełnie połowe swoich marzeń,spędzę najlepsze wakacje w moim życiu , pojadę na koncert mojego idola,kupię tą rzecz o której marzę od kilku miesięcy/lat.

Poprostu spełnię marzenia,nie będę zwracała uwagi na osoby które mi źle życzą,będę robiła to co chcę,,nie będe patrzyła w przeszłość zapomne o tych starych złych rzeczach,przyszłość nie powinna mnie teraz interesować,liczy się tu i teraz.

Postanowiłam i zrobię tak "raz się żyje" i tego się będę trzymała.Spełniajcie swoje marzenia nie patrząc na innych ludzi.Róbcie to co kochacie,bądzcie kim chcecie.To WASZE życie,i to wy jesteście za nie odpowiedzialne WY je poukładajcie tak żebyście go nigdy nie żałowali.

Mam nadzieje że podoba wam się taki krótki wpis.Dajcie znać jak wy sobie zaplanowaliście ten rok !




2 komentarze:

  1. Cieszy mnie bardzo, że masz tyle mobilizacji w sobie, aby spełnić swoje marzenia w obecnym roku :)
    Ja niestety na razie nie podjęłam jeszcze decyzji, co do moich planów i celów na rok 2017

    Pozdrawiam
    lulcikk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń