poniedziałek, 23 stycznia 2017

20 FAKTÓW O MNIE.


Hej,Hej.Witam was w kolejnym poście i dziś przygotowałam dla was ,, 20 FAKTÓW O MNIE"

WIĘC ZAPRASZAM DO CZYTANIA !

1.Mam na imię Martyna

2.Jestem niską osobą 

3.Moich przjaciół mogę policzyć na palcach 
jednej ręki

4.Zbyt szybko przywiązuję się do ludzi

5.Mam jednego młodszego brata

6.Ludzie uważają mnie za wrażliwą/kochaną ale momentami za wredną i pyskatą

7.Mój charakter jest ciężki do zrozumienia (że tak to powiem)

8.Mam długie włosy , nie lubię chodzić w rozpuszczonych więc najczęściej robię dobierane warkocze

9.NIEnawidzę chodzić w jeansach i dlatego rzadko w nich chodzę

10.Jeszcze niedawno byłam bardzo nieśmiałą osobą

11.Lubię pisać opowiadania , tak poprostu dla siebie

12.Często się nastawiam na coś , a później to nie wypala

13.Kocham jazdę na rowerze/rolkach.I od pewnego czasu na longboardzie

14.Nie jestem szczupłą osobą ale też nie jestem mega gruba

15.Staram się akceptować siebie

16.Uwielbiam chodzić na zakupy,najbardziej lubię kupować t-shirty. (MAM DO NICH SŁABOŚĆ)

17.Słucham różnej muzyki najczęściej jest to pop i rap 

18.W wolne dni śpię bardzo długo

19.KOCHAM KOCHAM REPREZENTACJE POLSKI W PIŁCE NOŻNEJ 

20.KRYCHOWIAK I FABIAŃSKI MOI PRZYSZLI MĘŻOWIE <3


6 komentarzy:

  1. Och mamy trochę wspólnego!:)
    Też uwielbiam polską reprezentację!♡ Czekam na więcej postów, spodobał mi się twój blog!:)
    asiaknebel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. ooo jestesmy podobne :D
    obserwuję :0
    https://www.blog017.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo :) A co jest takie w tobie podobnego do mnie? :)

      Usuń
  3. mamy wiele wspólnego, próba akceptacji siebie, nieśmiałość :) Też nie jestem chudą osobą, ale warto zaakaceptowac siebie ! <3 Oczywiście zapraszam do siebie ! Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń